2009. december 27., vasárnap

33.Fejezet - Friends Or Enemies?

Mindketten megtorpanttunk.A szemeim előtt bevillant egy sikítozó rajongó képe,amint engem ellök Robtól,majd a nyakába ugrik.A fejemben már éppen a lehetséges leszerelési módszereket futottam át,mikoris egy magas,kedvesen vigyorgó férfi ugrott elénk.
Rob még mindig a bal kezemet szorongatva,félkézzel ölelte át,majd veregette vállon a számomra még ismeretlen alakot,
Majd vigyorogva felém fordúlt,miközben én végig fohászkodtam,hogy ez az egész ne az legyen,amire gondolok…
- Alex.ő Tom… - de,pontosan az…
- Tom,ő Alex,a barátnőm – mondta büszkén.
Az idegességtöl a gyomrom összeszorult,szívem vadul kalimpált,kezeim remegtek,amit Rob is észrevett,ezért megszorította kezemet,majd egy bátorító mosolyt küldött felém,Tom sem tett másképp…
- Örülök,hogy végre megismerhetlek – mondta csendesen
- Úgyszintén - mondtam miközben kezetráztunk
- Óh…milyen kis visszafogottak vagytok – kuncogott Rob,persze,most nagy a szája…
Rob megjegyzésére Tom és Én vigyorogva megforgattuk szemeinket.
- Egyébként nem úgy beszéltük meg,hogy a kávézóban találkozunk? – kérdezte Rob.
- Igen,úgy volt,de nem számoltunk a sleppeddel…egyre többen lézengtek a szálloda előtt,ezért jobbnak láttam elindulni,amig lehet.
- Bocs haver…áhh…ezek honnan tudnak mindenröl?!
- A franc tudja,de indulnunk kéne,mielőtt még idecsődülnének – mondta Tom,miközben látványosan végig pásztázta a terepet.
- Igazad van.
Ahogy őket hallgattam,teljesen megnyugodtam.Ráeszméltem,hogy a két fiú nem csak külsőleg,de természetileg is nagyon hasonlít,így felbátorodtam,már hozzám képest…
- Közben – mondta és a másik oldalamra lépett – Alex kifejti nekem,hogy mit eszik rajtad – vigyorgott Robra.
- Hát az sokáig fog tartani… - vigyorgott mostmár Rob is.
- Igazából – kezdtem – végig csak Tomra hajtottam.
- Tudtam,hogy nem tudsz megszerezni egy ilyet …– mondta és felém bólintott –mi lenne,ha leráznánk és megbeszélnénk a továbbiakat? – kérdezte és közelebb húzódott.
- Na szép… - mondta Rob,miközben szorosan magához vont.

Említette néhányszor,hogy elég ragaszkodó és féltékeny típus,amit volt szerencsém tapasztalni egy rámmosolygó pincérnek köszönhetően,illetve búcsúzásaink alkalmával is volt benne részem.
Mosolyogva felemeltem összekulcsolódott ujjainkat és megpusziltam kézfejét.

Egész délelőtt New York eldugottabb utcáin sétálgattunk,amíg a fiúk írtózatos hisztériába nem kezdtek,hogy ők piszkosul éhesek,és hogy nem lehetek olyan kegyetlen,hogy éhen rángatom át őket az egész városon.
Ezért bevetettük magunkat a közelben lévő Cho Cho San japán ízvilággal dolgozó étterembe.

Egy teljesen más világba csöppentünk.
Az egész helység vakítóan világos volt,a nagy ablakoknak és a krémszínű falaknak köszönhetően,mindehol kecses,fa bútorok terpeszkedtek.
Az étteremnek további különlegest ízt adott japán művészek képei,tradícionális ereklyéi,amit még japán dallomok fűszereztek meg.
Plusz színt csempészett a helységbe a sok buján zöldelő növény és a mély barackszínű falak.
Meglepetésemre sikerült inkognitóban maradnunk,bár ez néha megdölni látszott,ilyenkor a fiúk arcukba húzták baseball sapkáikat és lejjebb csúsztak székeiken.
Továbbá Rob hatásosnak tartotta,ha elbújik a hátam mögött,én és Tom hiába szajkóztuk,hogy egy 185 centiméteres,világszerte ismert színésznek nem a legjobb búvóhely egy pöttöm magyar lány háta.
De mint mindig,most is ment a saját feje után.

A beszélgetéseink persze nem csak bohóckodásról szóltak.
Megtudtam például,hogy Tom egy igazi színész dinasztiába született,ahol a szülei a mai napig kiveszik a részüket a brit filmgyártásból.
Ezzel egyidejüleg elmondta,hogy mennyire szeretne bizonyítani,nem csak magának és családjának,hanem a médiának is,noha soha,senki nem állította,hogy a családneve miatt van ott ahol,de mint mondta,nem szeretné megvárni amíg megtörténik.

Akármennyire is érdekelt Tom történetei,gondolatai,amiket úgy osztott meg velem,mintha én is gyerekkori pajtása lennék,ami borzasztóan jól esett és nagyon is értékeltem,de nem tudtam megállni,hogy percenként Robra ne sandítsak.
Ő viszont egyfolytában engem nézett,gyémántként vadul csillogó szemeivel,rá sem hederített barátjára,csak engem nézett és mosolyogott.Csak nekem.Boldog volt,boldogok voltunk.

Amikor a két fiú biztosított,hogy dugig teletömték pocakjukat,visszaindultunk a szállodába.
Tommal telefonszámot cseréltünk – amit Rob halk motyogással és méregetéssel díjazott – majd megbeszéltük a közös esti vacsoránkat.
Két puszival és egy öleléssel elbúcsúztunk egymástól,míg Rob durcásan kezetfogott barátjával.
Már a liftben voltunk,amikor már nem tudtam szónélkül hagyni viselkedését.
- Mi bajod?
- Semmi – durcáskodott
- Látom…
- Örülök,hog ilyen jóba vagytok
- Féltékeny vagy?Ez most komoly?
- …
- Olyan kis buta vagy – mondtam és szorosan hozzábújtam,majd egy csókot leheltem nyakára – mondtam,hogy nekem csak a Te hülye fejed kell.
- Hmm…nekem is csak Te kellesz
- Szeremcséd! – mondtam,majd egy hosszú csókban forrtunk össze.

A fiúk:) :
Az étterem:

14 megjegyzés:

  1. "Csak a te hülye fejed kell.." ez nagyon jó volt :D
    Meg mikor kijelenti Alex, hogy csak Tomra hajtott egész végig :D

    Akárhogy is nézem én nagyon szeretem olvasni a történeted:)
    Ehhez kétség sem fér :)

    Puszillak : Szasza

    VálaszTörlés
  2. Szia!!!

    Áhhh:))) Annyira viccesek:))) IMádom öket:D És a japán étterem...imádom a japánokat!!:)))
    Nagyon várom a folytatást,
    pusza:))

    VálaszTörlés
  3. Szia!!
    Nayon jó a törid és abba ne merd hagyni me akkor kikapsz. a Fejléc k***a jó lett!!Bad boy:P:P!!!Szívdöglesztő az biztos:P
    Tényleg nagyon jo lett főleg h végig tomra hajtottam. azon nagyot nevettem.

    VálaszTörlés
  4. SZia!!
    nagy húzás volt ez a "Tom-ra hajtottam egész végig":D:D nagyon tetszett. Annyira előttem van Robci zavarodott és féltékeny arca, amikor megölelik egymást búcsúzáskor:D Jókat szoktam vidulni a szóhasználatodon, csupa jó értelemben, úgyhogy tessék folytatni:)
    pussz

    VálaszTörlés
  5. Hat igeeen,vegig csak Tomra hajtottam :)) Hat az nagy vooolt:)) xD
    En meg vegig csak a te toridre hajtottam :DEs bocs ha nem irok mindig kommit"elbujik szegyeneben"
    Varom a folytiit!!puszi

    VálaszTörlés
  6. Szia:)
    Abba ne hagyd kérlek:) én mindig olvasom és várom a folytatást:)
    Nem nagyon szokta irni kommentett sehova:) Alexandra oldalán láttam, hogy mi a helyzet és gondoltam akkor irok:) Öt is olvasom és neki se szoktam komit irni (szörnyü vagyok xD)
    Nah de lényeg, hogy nagyon szertem a történeted:D Tök édes Rob nah meg Alexandra:):D
    Kicsit lehetnének hosszabbak:D de ha neked igy jobbak :) akkor nem szóltam :D xD:D de nagyon jó amit irsz szóval ne hogy abbahagyd mert megkereslek és visszaraklak a gép elé xD:D
    Puszi:d Stefi:)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Én nem szoktam sehova se kommentelni, de olvasom a sztoridat, és nagyon tetszik ^^
    Légyszi ne hagyd abba :(

    VálaszTörlés
  8. Na..azéé :D

    Tudtam én, hogy szeretnék csak meg kell őket nevelni :D:D

    Itt a bizonyíték, hogy FOLYTATNOD KELL :D

    Szóval semmi szomorkodás...írásra fel. :P

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Nagyon jó a történet. ügyesen írsz. várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  10. Bocsii,hogy itt fog folyni a beszelgetes Alexandra:DNem tudom pontosan mi a beceneved:D:D
    Am meg imadom az Alexandrakat(L) xD
    En imadom a toooriiidet,csak tudod nagyon lusta vagyok,es szerintem sokan azook xDxD Es igen folytaaaaaaaasd!!!!!!!!!!!!!!!!Szaszaaaa(Alexxa626),te nagyoon torekvo vaaagy!!:)) A kis maganakcioos :D:D Akinek most meg kell koszonjem,hogy olvashattam az Szasza,mert az en blogom nem jelez ha van friss,hogy miert?Nah arrol fogalmam sincs:(:(Es akkor tudtam meg mikor o kiirta:):DUgyhogy koszii Szaszaam,es Alexandra,neked is kosziii,hogy raktaal ujaat:DNagyooon vartaam!!!:DEs meg varom is a koviit!!!puszi

    VálaszTörlés
  11. Evelynem, életem, drágám ne legyél lusta...tessék írni..Mivel Te is írsz történetet és ugyanúgy jól esik ha írnak Neked kommentet...ha valaki elvárja, hogy írjanak neki, akkor ó is viszonozza azt. Legalábbis én így vagyok. Olvasom Szani(az msn címed Szani,remélem nem baj) blogját írok is neki, ő is ír nekem. Ez így fair. :) Olvasom, kommentelem.

    Na, nem kell a hegyibeszéd gondolom :D
    Megyek írni, mert kinyírtok ha nem frisselek xD

    Szaszátok :P

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Talán egyszer régen írtam egy kommentet, aztán eltűntem. Az az igazság, hogy nagyon el voltam varázsolva és ezért nem tudtam olvasni. Ma újból elkezdtem a legelejéről olvasni, most végeztem. Most már tuti állandó olvasod, leszek, mindig fogok kommizni ígérem. Várom a folytatást. Pusz

    VálaszTörlés
  13. Cho Cho San! :D

    Tökéletes fejezet volt. Nekem ez nagyon tetszett: "...dugig teletömték pocakjukat" Mekkora édes mondat ez már :'D Szóval Tom jóarc, Alexandra ne parázzon! Egy valami viszont nem hagy nyugodni: mi lehet az a meglepi? *_*

    *kaptamkékköntöst

    VálaszTörlés
  14. Nah ezt muszaj leirjaam:D
    Eddig a kepet nem is neztem meg most kattoltam raa:DES kit latnak szemeim??
    Nem Robra gondolok :D
    Kecske Tomot (L)(L):DOtt is avval a cuki pofijaaval :D:DMindketten jol neznek ki a kepen,es a torid nagyon jo Szanim :D:Dpuszi

    VálaszTörlés