2010. június 16., szerda

53.Fejezet - Until The End Of Time

Hát eljött ez is, a történet vége.Szeretném mindenkinek megköszönni, azoknak akik kommenteltek és azoknak akik rendszeresen olvastak. Nem szeretném sokáig szaporítani a szót...halkan megjegyzem,hogy egy új történetet kezdek írni, :)


Ahogy megláttam őket a szemeim könnybe lábadtak, kellemes melegség terjedt szét bennem. Leírhatatlan érzés volt, az a bizonyos mécses akkor törött el, amikor az egymásba karoló Clairehez és anyukámhoz odalépett Rob, majd szerető családtagként köszöntötték egymást.
Boldogságtól könnyes szemekkel szaladtam rég nem látott édesanyám hívogató ölelésébe. Szorosan tartottuk egymást, egészen addig, amíg nagy meglepődöttségemre valaki hátulról átölelt, így becsatlakozva hozzánk. Amint hátrafordultam és megláttam az illetőt egy jóízű kacagás tört fel belőlem, ugyanis az nem volt más, mint Tom.


- Szia anyuci! – vigyorgott rám szenvtelenül.
- Szia Tom – mosolyogtam vissza.
- Na, menj az asszonytól! – lépett elém Rob.
- Hallottam lányotok lesz – hagyta figyelmen kívül Rob figyelmeztetését – ígérem, mindent megteszek majd, hogy jó férfi mintát mutassak majd neki, és jobb ízlése legyen a férfiak terén, mint az anyjának.
- Ha Van közelébe mész, Én eskü…
- Van? – vágtam közbe – Rob, mit mondtam neked?!
- Van?! – vihogott fel Tom – Ez honnan jött?
- Hát Van, tudod… - hadonászott Rob – mint Van Morisson.
- Jézusom. – lehelte letaglózva Tom és az éppen hozzánk lépő Richard egyszerre.


Elszakadva ettől a beszélgetéstől folytattam a többi családtag és barát üdvözlését. Mindenkinek volt egy - két jó szava hozzánk illetve névötleteik. Éppen egy borzalmas névre várták a reakciómat, amikor Claire megmentett engem, az ebédlőbe invitálva a népes társaságot. A döbbenethullám ismét magával ragadott, édesanyám és Claire éppen szótárakat rakogatott ki minden egyes tányér mellé.
Az ebéd alatt persze felmerültek a régi történetecskék, és persze a babával kapcsolatban felmerülő kérdések is, mint például, az ünnepeket hol töltse majd, de elkerülhetetlen volt a név téma is. A lapok dallamos sercegése betöltötte az ebédlő aprócska falait.
Robbal elégedett mosollyal az arcunkon konstatáltuk, hogy a családtagjaink nyitnak egymás felé, tökéletes harmóniában nyüzsögtek egymással. A legnagyobb mosolyt mégis Tom csalta az arcunkra, halálos komolysággal forgatta a kis könyvecskét, csak azért, hogy udvarolhasson a nagyimnak, aki ezzel szemben önállóan – vagyis szótár segítsége nélkül – magyarázott neki.
Már a desszertnél tartottunk, amikor Richard megszólalt:

- Alex, Rob… Claire, Édesanyád és Én szeretnénk adni nektek valamit – mondta mosolyogva, miközben egy hófehér borítékot adott a kezembe.

Értetlenül pillantottam a szüleinkre, majd Rob szintén fürkésző arcára. Mély levegőt vettem, majd egy sóhaj után kibontottam. Döbbentem pislogtam le a boríték tartalmára, majd magamhoz térve ismét Robra néztem, aki meglepődve nézte azt.
Egy kincses ládikát tartottam a kezeim közt, ami talán a jövőnket rejthette, csak nem az enyémet és Robét…
Egy gyönyörű ház fotóit rejtette a boríték, a mi saját házunkét. A szobák angol stílusban voltak berendezve.
A könnyeim patakokban csordogáltak le arcomról, felpillantottam rájuk, a szemeimet takaró könnyfátyoltól nem láttam sokat, csak a lényeget, ami a legfontosabb számomra, a családomat.
- A ház húsz percnyire van a belvárostól – törte meg Claire szipogásom dallamát – biztonságos környéken van, és elég sok haló van benne, szóval nincs kifogás az unokáink számát illetően .- mondta mosolyogva rendületlenül.
- Rob említette, – kezdte anyukám Robra mosolyogva – hogy nem szeretnétek odaát felnevelni a gyerekeket, és hogy csak addig maradtok ott, amíg megalapítja és beindítja a filmes cégeteket. Ezért úgy gondoltuk, hogy megvesszük nektek a házat közösen, illetve be is rendezzük, hiszen se energiától, se időtök nem lesz majd rá.


***



A következő hónapok az eddigieknél is zűrösebbek voltak, Robbal egyfolytában vitáztunk. Ő mindig velünk akart lenni, de nem hagyhattam, hogy miattunk kerüljön bajba. A veszekedéseink okai is gyarapodtak, Robnak nem tetszett, hogy Tommal és Gerryvel – gyakran mindkettejükkel egyszerre – töltöttem az időmet, a féltékenysége új és sokkal magasabb határokon barangolt, pedig tekintve, hogy terhes voltam az Ő gyerekével, nekem eszembe sem jutott, hogy megcsaljam, vagy bepasizzam.
Valamint az sem tetszett neki, hogy se a díjátadókra, se a forgatásokra nem kísértem el.
Nekem viszont ahhoz nem fület a fogam, hogy Kristennel kellett elhagynia a díjátadót, illetve, hogy Budapestre is követnie kellett a drága Summit kérésére. Nem féltem attól, hogy megcsal, nagyon is tisztában voltam mi a véleménye róla, de egyszerűen már a gondolatát sem bírtam, hogy a közelében van.
A gyufát végül akkor húzta ki, amikor meghívatatta magát anyukámékhoz vacsorára, ugyanis Rob és anyu összebarátkoztak, és miután megtudta, hogy ott forgat ezért minden este nálunk vacsorázott. Azon egy alkalommal, amikor felment, Kristen burkolt célzásokat tett nem csak rám és a terhességemre, az Ő és Rob ”kapcsolatára”, de a családomat is sértegette, szerencsére Rob nem hagyta annyiban a dolgot…
Csak a visszautazásukkor találkoztak, és akkor szemmel láthatóan nem voltak jóban, talán szégyellnem kéne, de különösen jó érzés volt azt látni.


Amint Rob hazajött majdhogynem megszűnt a köztünk lévő feszültség. Az április villámszerű sebességgel röppent el mellettünk, minden percet próbáltunk együtt tölteni, még utoljára. A sors fintora, hogy ezek valóban az utolsó napjaink voltak együtt, csak éppen nem pozitív értelemben…
Szerencsére már a kislányunk nevét is kiválasztottuk, megnyugodhatsz, nem Van lett… Olívia, ez volt az egyetlen név, ami mindkettőnknek tetszett, és ezzel mégsem pecsételjük meg a jövőjét.

Május harmadika, már csak pár napom volt a kiírt időpontig, de mindketten tisztában voltuk vele, hogy mindenórás vagyok, azaz Olívia bármikor elindulhat élete rögös útján.
Rob késő délután jött haza, éppen egy másik könyv adaptációját forgatta, nagyon örültem, hogy az utóbbi időben ilyen volumenű filmekben szerepelt. Ez nem csak a karrierjének, de neki is gyümölcsöző volt, ezekkel megmutathatta mindenkinek milyen színész Ő valójában!
Azok után már senki nem süthette rá az érzékeny vámpír, Edward karakterét.
Én persze borzasztóan izgatott voltam, ha arra gondoltam, hogy nemsokára a kezeimben tarthatom Őt. A szemem fényét, a mindenemet.
Minden egyes holmiját újra hajtogattam, átpakoltam az ajtóhoz készített bőröndömet és persze jogosan álmodoztam.


Rob fáradtan lehuppant mellém a kanapéra, hogy belekezdjen a szokásos programjába, mesélni a Olíviának.
Január óta viszont nem meséket mesélt neki, hanem az életéről, a tapasztalatairól. Egyik este nagyon elgondolkodva fordult felém:

- Mit fog gondolni? – kérdezte kétségbeesetten.
- Kicsoda és mit?
- Hát Olívia, – simogatta meg pocakomat – mit fog rólam gondolni, ha megtudja azt a sok hülyeséget, amit össze-visszafirkáltak?
- Szívem szerintem tudni fogja, hogy azok nem igazak.
- És ha nem, honnan fogja tudni? – ült fel ijedten – Megvan! Majd Én elmondom neki! – csillant fel izgatottan a szeme.
- Oké… - hagytam rá.

Meglepődve tudatosult bennem, hogy ezt ott és azonnal gondolta. Így teltek az estéink, felvilágosítva az Ő kishercegnőjét.
Leírhatatlanul édes látvány volt, ahogy minden alkalommal a hasamra tapasztotta fülét és úgy duruzsolt neki.
- … és olyan hirtelen jött ez az egész, mindenki megőrült és bizarr dolgokat kértek tőlem! Hjaj – sóhajtott fel – azt meséltem már, hogyan kezdtem el színészkedni?


***
Este nagyon hamar magához ölelt a sötétség leple, viszont nem élvezhettem sokáig. 11óra körül éles nyilallásra ébredtem a hasamban, borzasztóan megijedtem, majd néhány pillanattal később tudatosult bennem, hogy elment a magzatvizem.
Óvatosan kimentem a fürdőbe és átvettem a már előre kikészített fehér atlétám és lenge halványsárga szoknyám. Aztán jött a neheze, felébreszteni Robot, de úgy, hogy ne kapjon pánikrohamot, merthogy bármennyire is nyugodtan mondta és mutatta magát tudtam, hogy abban a pillanatban egy perc alatt elillan majd magabiztossága.
Átmentem az Ő oldalára és ráültem az ágy szélére, hason teljesen szétterülve feküdt.
- Rob – simogattam meg a hátát – Rob, szívem!
- Mi van? – dörmögte álmos hangon a párnájába.
- Itt az idő – suttogtam fülébe, mire azonnal kipattant az ágyból, nyakát majd’ kitörve próbálta felrángatni magára farmerét.

…..

Kimerülten pihegtem a magánszobánk ágyában, mellettem Rob feküdt karjaiban Olíviával. Próbáltam elvonatkoztatni attól, hogy Ő a mi lányunk, és azért látom annyira gyönyörűnek, de ahogy sorra jöttek a nővérkék, rokonok és barátok, akik nem győztek ámuldozni, meggyőztem magam, hogy az életemben végre alkottam valami gyönyörűt, tökéleteset, leírhatatlant és valamit, ami semmihez sem fogható. Sűrű fekete hajacskája volt és lélegzetelállító kék szemei, csak egy aprócska pici lány volt egy óriási és kegyetlen világban.
Rob éppen visszafektette Őt az ágyam mellett álló ágyacskába, amikor egy nem várt mozzanat megtörte az idilli képet.
A mellkasom őrjítő fájdalom szorította össze, a szívem őrült sebességgel kezdett dörömbölni a mellkasomban, a külvilág megszűnt létezni a számomra.
Nem tudtam, mi történik, semmi nem érdekelt csak az, hogy Olívia jól van-e. A körülöttem lévő gépek heves zajongásba kezdte, ugyan számomra csak halk pityegések voltak csupán.
A szemeim elködösültek, majd teljesen elsötétültek, de utoljára még egy borzalmas látványt szívtam magamba, Rob aggodalmas tekintete megtelik könnyekkel, mondd valamit, de én már rég nem értem, a kezemet szorongatja, majd ismeretlen maszkos alakok vesznek körbe, Őt pedig elszakítják tőlem.

***
Az orvos fáradt sóhajt hallatott, majd megindult az összeölelkező tömeg felé. Amint meglátták az orvost szétszéledtek, így rögtön megtalálhatta, akit keresett, a nő vőlegényét, a gyermek apját.
A férfi szemei élénken vöröslöttek, arca könnyektől csillogott, a jelek szerint éppen hogy csak abbahagyta. Az orvosnak majd’ megszakadt a szíve, de muszáj neki csinálnia…
A férfi vállára tette kezét, finoman megszorította majd belekezdett mondanivalójába.
- Mr. Pattinson, sajnálattal közlöm, hogy a mennyasszonya elhunyt. A szülés következtében komplikációk adódtak, pontosabban magzatvízi embólia lépett fel. Ennek következtében a magzatvíz bekerült a szervezetébe, végül a tüdejében végezte. Sajnos ennek nincsenek előjelei. Kérem, fogadja őszinte részvétemet.
A doktor összeszorult szívvel nézte, ahogy a férfi összerogyva zokog a padlón, a tömeg azonnal megindul felé. Bárhogy is próbálják, nem tudják megnyugtatni, még nekik sem képes elmondani, hogy Ő nincs többé.


Kis idővel később a nővér sajnálkozó arccal odaadja a férfinak az utolsó kincsét, azt aki a mindenséget jelenti számára. Szorosan tartja karjaiban, megfogadja, hogy soha nem engedi, hogy bármi baja történjen.
Lassan leereszkedik egy fotelba, nézi, ahogy a pici mellkasa fel-le jár, ahogy a nap aranyszínűre festi porcelánszerű kis testét. Akaratlanul is elmosolyodik, majd rekedtes hangon megszólal:
- Meséltem már neked, hogyan szerettem bele egy angyalba?


Vége

18 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ugye ez csak vicc, ne már hogy ez a vége:( Már rég elmúlt április elseje, úgy örültem hogy van új fejezet, most eléggé elszomorodtam, ugyan az utolsó sorok nagyon szépek voltak tényleg gyönyörűek, de nem erre számítottam és tényleg sajnálom, hogy ez lett a vége:( Na mindegy, most már ez van. Azért gratulálok a történetedhez, végig nagyon szerettem, csak a végkifejlet nem tetszik igazán.

    VálaszTörlés
  2. Ne már... hát ez nagyon odavágott.
    Mindegy, legalább nem lett émelyítően szirupos, és idegesítően sablonos.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Hát mit mondjak? Nagyon megleptél! Még mindig döbbenten ülök a gép előtt és próbálom felfogni!
    Happy end-re számítottam, erre tragikus lett a vég!
    Ennek ellenére tetszett, a végét kivéve!

    Az egész történet nagyon tetszett, mindig vártam a frisseket, sajnálom, hogy vége és hogy így!
    Kíváncsian várom az új törid!
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Huhh....
    Nem is tudom mit mondjak. Azon is filóztam pár percig, hogy tetszett vagy nem tetszett. És persze, tetszett, de hogy Alex-et nyírod ki... Pedig így, utólag visszagondolva, már akkor így tervezted, amikor én még arra gyanakodtam, hogy Robnak lesz vége. Jól gondolom?
    Szépen írtad meg, a végére egészen meghatódtam! :)


    Ami miatt szeretem:
    Végre valaki, aki be meri vállalni, hogy nem happy enddel ér véget a története! Ezért nagyon tisztellek!
    Tudom, hogy sokat lamentáltál azon, hogy a közönség által vélhetően elvárt bolgod végkifejlet elmaradása nem okoz-e túlságosan nagy csalódást az olvasóknak. Én örülök, hogy végül amellett döntöttél, hogy nem adod fel magadat, és továbbra is a saját fejed szerint formálod.
    Büszke vagyok rád, igazán, nagyon, őszintén!! :)

    És ennek kapcsán más írókat is arra bíztatnék, hogy merjenek meglepőek, merészek, eredetiek lenni.
    Igazság szerint Robfiction túltengésem van már, elég erőteljesen megcsömörlöttem attól, hogy a történetek túl sablonosak, és természetesen már az elején 99,9%-os valószínűséggel sejthető a boldog végkifejlet!

    Azért is szerettem a történetedet, mert soha nem volt gejl, kitűnő arányérzékkel írtad a legkényesebb részeket is.

    Ami miatt nem tetszett: (bár, ez így nem is igaz, mert nem nem tetszett, csak kicsit aggaszt, de remélem megnyugtatsz) miért Alex? Nagyon remélem, hogy csak a dramaturgia kívánta meg a halálát - mert mégis más olyasvalakit megölni 'papíron', akik mi vagyunk, mint egy másik létezőt, nem beszélve a Robert halálával várható olvasói reakciókról - és semmi köze sincs ahhoz, ami valójában benned, mélyen, legbelül zajlik. Szóval, csak nyugtass meg, kérlek! :)

    Láttam, hogy van pár nem tetszett, sőt, mikor elkezdtem írni, ők 'vezettek'. Ezzel kapcsolatban annyit tudok hozzáfűzni, hogy persze, megértem őket is, az elmaradt happy end okozta csalódást egy gyors klikkel ki is fejezték, és ez természetesen szívük joga.
    Tőled mindössze annyit kérek, hogy ezeket kezeld helyiértéken! Annak tudd be őket, amik: a befejezés okozta csalódás kifejezésének. Tudtad, hogy lesznek, akik csalódni fognak, szóval nincs ebben semmi meglepő. :)
    Tehát nagyon kérlek, hogy ne ezek alapján mérd meg a történet egészét!! :)

    No, hát olyan fura, hogy vége, szinte nem bírom befejezni a kommentet sem. :)
    Mindenesetre nagyon várom a következőt! Kíváncsi vagyok, milyen történet lesz?! ;)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Hiányozni fog a történet, mert nagyon megszerettem a szereplőket, s magát az egész történetet. Annyira megható volt az egész. Végig lehetett sejteni, hogy Alex és Rob jövője nem lesz ugyanaz. Először arra gondoltam, hogy szakítanak, majd hogy valaki meghal, csak azt nem tudtam eldönteni, hogy Rob vagy Alex. Egy történet aminek nincs happy endje, ha jobban belegondolunk az élet is ilyen. Nem mindig az történik amit mi elképzeltünk. Az utolsó pár mondat volt a legmeghatóbb. Kiderül, hogy mennyire szerette Rob Alexet, s a kislányának is sokat fog mesélni egy angyalról, azaz édesanyjáról. Na most kezd potyogni a könnyem, eddig bírtam. Csak gratulálni tudok. Egy megható történetet írtál, happy end nélkül, egy olyan történetet ami akár a valóság is lehet. Azt hiszem mindig emlékezni fogok erre a történetre.
    Már most hiányzik. Egyetlen vigasz, hogy írsz majd egy másik történetet. Kíváncsian várom, mert nagyon jól írsz. Biztos olvasni fogom. Sok sikert a továbbiakban. Puszi

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Hát ez huh... (na ez értelmes volt) Mit ne mondjak megleptél. De minden esetre szerintem is jó hogy bevállaltad. És amúgy is annyira jól írtad le hogy így is tetszik, és az az utolsó mondat, nagyon megható...
    Sajnálom hogy vége van. Szerettelek olvasni. (még ha nem is komiztam, talán csak egyszer-kétszer)
    És szeretném felhívni a figyelmedet, hogy jól írsz! Kérlek kicsit több bizalmat magadnak! Többször olvastam, hogy nem vagy elégedett az írásoddal, pedig jó. És nagyon várom a következőt is. Mikor hallhatunk róla többet? Itt lesz vagy egy másik blogon?

    Még egyszer gratula a törihez.
    Pussz

    VálaszTörlés
  7. NEEEEEEEEE!!!
    Ez így nem érhet véget!!!
    Kérlek, folytasd!!!
    Nem lehet élete végéig boldogtalan sem Rob sem a kicsi Olívia!!! Valaki kell, hogy újra boldogságot vigyen az életükbe!!!
    KÉRLEK, KÉRLEK, KÉRLEK!!! [nagy boci szemek]
    puszi
    Cristy

    ui: Gratulálok!:)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Döbbenten ülök több okból kifolyólag. Először is annyira szerettem olvasni a történetedet, és borzasztóan sajnálom, hogy vége van. (Bár az vigasztal, hogy nem hagyod abba az írást!) Másodszor pedig teljesen elképedtem, hogy "megölted" szegény Alexet. Tudom, hogy bátor és nem sablonos dolog volt, hogy bevállaltad, de nagyon elszomorított. Véleményem szerint az életben annyi szomorú dolog és tragédia történik minden nap, hogy az ember jobban szeret boldog végű történeteket olvasni. De hát ez van!
    Minden esetre a történet nagyszerű volt, gratulálok és további sok sikert kívánok neked!!
    Zsuzsi

    Ui: Mindenképpen olvasni fogom a következő történetedet is, és reménykedek, hogy az majd happy end - el végződik!!

    VálaszTörlés
  9. Nahhh elértem én is ide...
    Már tegnap éjjel elolvastam, de olyan hulla voltam, hogy értelmes komit sem tudtam volna írni. És talán jobb is így, mert azóta átgondoltam a dolgokat, és az első sokkos reakciómat már tudom kezelni... és ami először nem tetszett, vagyis inkább csalódás volt, most így utólag átgondolva mégis bejön...és miért?
    pont a drámaisága miatt, és amiatt, hogy még így is tudtál neki pozitív felhangot adni, ami valljuk be baromi nehéz, azzal az utolsó mondattal mindent helyretettél...nekem összeségében így is pozitív volt, és nem a klasszikus happyend, de valami ahhoz nagyon hasonló...:D:D
    szóval nekem mégis bejött, és tudod, ami még fontos: arra késztettél ezzel, hogy utána is gondolkodjak a történeteden, és ha csak egy szimpla happyend lett volna, akkor oké, vége és kész...nem fecséreltem volna rá többet, de így, volt mit végig gondolnom, és azt hiszem, hogy ez így mégiscsak igaz, és szép lett...még akkor is, ha szegény Alex nem lehetett már velük.

    Azért a kis lelkemnek nagyon jót tenne, ha mondjuk folytatni akarnád, és keresnél Rábört barátunknak egy olyan lányt, aki már mellette is marad, elég kihívás lehetne, pár évet ugrani, és úgy folytatni, vajon ki és milyen lány lehetne az, aki ezek után közel tudna hozzá és Oliviához férkőzni, és Rob újra tudna bízni a boldogságban...(amúgy nagyon szép nevet találtál a kislányának, és megsúgom nem is tudnám kisfiúval elképzelni, nem tudom ő olyan lányos apukának látszik..méég)
    Ezt a happyendes részem mondatta...:D:d

    Úgyhogy Szanim, gart az egészhez, és köszönöm az élményt, mert akármit is mondasz, nekem az volt!!!
    Pussz mimi:):)

    VálaszTörlés
  10. Szia Szanikám!
    Sokszor beszéltünk erről a részről és be kell vallanom kételkedtem, mikor azt mondtad nem lesz happy end, de mégis valahogy szép lesz. És hát valóban az lett... nagyon megható volt, most egyszerre azt sem tudom mit is mondjak, vagyis írjak. Úgyhogy majd, ha msn-en fent leszel, én ma 16.30- ig dolgozom. Kb. 17 után fen vagyok, beszélhetük és részletesen kifejtem véleményemet. Most sietnem kell, mert azt hiszem már így is elkéstem :)
    Puszi. Elena

    VálaszTörlés
  11. OMG Szani!! :OOO
    Te gyilkos :O engem is becsaptál, nem csak borit (XD)
    Basszus, ezt nem hiszem el, kicsit apja lánya beütésű a dolog, de nekem nagyon bejött.
    DE há' miért van vége!?XD
    Szanim, az elején volt egy rész ,amikor nagyon röhögtem :"drága Summit" -->hát fiam, kinyírtálXD
    De utána...ezt nem hiszem el, igen. Azt tudtam hogy minden bizonyal nem lesz boldog vég..de ilyet!?
    Ez egy kurva értelmes komi most..de hát sokkk van!XD
    Nagyon szerettem a töridet:)
    De nem vagyok kibékülve a végével XD
    Az nem igaz borim, hogy sokan nem írnak boldog befejezést, de ezt majd személyesen XD vagyis valaholXDDD
    Várom a következő munkáidat!:)
    pussz!

    VálaszTörlés
  12. Sziaa:)
    eddig nem nagyon irtam neked kommentet, sőt lehet hogy nem is.. de most nem ez a lényeg..
    őszinte leszek, nagyon megleptél.. nem számitottam rá, hogy ez lesz a vége.. istenem sirok.. kérlek mondd, hogy ez csak vicc.. lécci!!
    várom a következő történetedet, pusszi

    VálaszTörlés
  13. "Az nem igaz borim, hogy sokan nem írnak boldog befejezést..." ezzel azt mondod, amit én is mondtam. Ez a mondat ugyanis azt jelenti, hogy igaz az, hogy kevesen írnak szomorú befejezést.
    Óvatosan a dupla tagadással, általános hiba, elég sok helyen találkozok vele, és sajnos értelmezhetetlenné teszi a mondanivalót.
    Mert feltételezem, hogy itt valami mást akarhattál írni, talán épp azt, hogy ami szserinted nem igaz, az az, hogy kevesen írnak szomorú befejezést.
    Ebben neked lehet, hogy tökéletesen igazad van, de azért én ugye még örülhetek annak, hogy Szani be merte vállalni? Köszi. :)

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Remélem meggondolod magad, és folytatod Ezt a történetet!!!
    Szerintem még egy csomó mindent ki lehetne hozni belőle!!!
    puszi
    Mesy

    VálaszTörlés
  15. Ancsa, ezzel tartozom: ne haragudj mókuskám, szar napom volt, vagy csak a hiszti, nem kellett volna ilyen hülyén reagálnom! Tudom, hogy semmi rosszat nem akartál írni!
    Ájlávjú! XDXD

    VálaszTörlés
  16. borim : Love van nénikém XDXDXD
    <333 Nincsen semmmi cink :) Tele a pocimXDD
    *Vállon veregeti magát mert remek salit tud csinálni XD*

    Szanim: <3333

    VálaszTörlés
  17. Héééé!
    Nem hagyhatod csak így abba!!! Ezek után nem bírom elképzelni őket boldogan!!! :(:(:(
    Kérlek folytasd!!! "Vagy csinálj belőle külön sztorit!!!":(:(:( Vagy öld meg mindet, csak ne hagyj kétséget!!!!!!!!!:(:(:(
    K É R L E K !!!!:)
    puszi
    Lil

    VálaszTörlés
  18. Rob talpra áll, hisz a családja és a barátai mellette állnak, támogatják. Persze Alexet sosem felejti el, mikor valami miatt rosszul érzi magát, eltávozott kedvese hangja a fülébe súg és megnyugtatja. Idővel talál magának egy rendes lányt, akivel nagyon fogják szeretni egymást, de a legfontosabb személy az életében a kislánya lesz, akit féltő és szerető gonddal nevel fel. Olívia pedig, mint a világ legmázlistább kiscsaja, apuci, Gerry, Tom, Bobby stb. bácsik vigyázó és féltő szeretete mellett cseperedik fel, 17 évvel később pedig... - Csak azok kedvéért, akik nem bírják hálivúdi hepiend nélkül... Remélem nem haragszol érte Girl Behind The Curtain. :)
    Jahj, "Meséltem már neked, hogyan szerettem bele egy angyalba?" - Normális, hogy állandóan elsírom magam ezen a mondaton?

    VálaszTörlés