2010. június 21., hétfő

Farewell

Sziasztok!
Muszáj ezeket leírnom. Először is, nagyon szépen köszönöm a komikat.
Talán furcsán fog hangzani, de életemben nem örültem még ennyi 'nem tetszett'-nek, nem tagadom, a meghökkentés,sokkolás volt a célom, és ezek alapján sikerült is.
Sokszor megfordult a fejemben, hogy happy end legyen,de hamar el is hesegettem ezt. Ha ez is egy olyan töri lett volna, szerintem nem lenne mondanivalója - mert azért reménykedem, hogy van. Elég sok mailt kaptam, miszerint megsírattatam embereket, nagyon sajnálom! (elég szemét vagyok tudom,de azért örülök neki)
Folytatás nem lesz, nem is terveztem. Nagyon szívesen megírnám neketek, de a képzeletemben nem úgy alakulnak Rob számára a dolgok...akkor sem lennétek boldogok.
Anno láttam egy dokumentumfilmet Rowlinggal,és nem tudtam megérteni, hogy lehet az, hogy nem gondolkozott a szereplők jövőjén,mégis tudja mi lesz velük. Mostmár megértem.
A fejemben Rob valamiért nem talál magának "új nőt",de ettől függetlenül boldog életet él,és ennek legfőképpen Olívia az oka.

Valaki egyszer azt mondta, hogy akkor csinálodjól amit csinálsz,ha megosztod az embereket, hiszen ha tök semleges vagy nem gyakoroltál rájuk semmilyen hatást. Remélem azért nincs harag senkivel. :)
Na, nem pofázok tovább. Itt van az új törim, remélem ezt szeretni fogjátok:
http://taintedthought.blogspot.com/

P.s.: Ezt a történetet eleinte Robbal képzeltem,de szerintem elég törije van már. :)

4 megjegyzés:

  1. Drága kicsi szívem! :)
    Azt hiszem enyém 1. komi!
    Teljesen igazd van, mert mégis meghagyod azt az olvasóidnak hogy valamilyen színten, tovább gondolhatják a történetet.
    Igen, én valahogy úgy tudnám elképzelni hogy Robnak mégis boldog élete van, lehetne tovább, mert ott van neki Olivía, attól a nőtől akit a világon a legjobban szeretett. Nem tudjuk hogyan neveli, hogyan alakul az éltük, de bátran mondhatom, biztos vagyok benne, nem okozna csalódást!
    Erőt ad neki, és a pici is neki.
    Gratulálok az egész történethez, és nagyon várom a másikat!! :)
    Sok puszi babám! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Egy nagyon megható történet. Jó volt olvasni. Habár nem jött el azaz eget rengető Happy End amire számítottunk, de ha azt nézem még is csak Happy Endel végződött. Ezt most arra értem, hogy ugyan meghalt a szerelme, de hagyott maga után valakit, aki valószínűleg hasonlítani fog rá, aki boldoggá fogja tenni Robertet. És ha nem is találja meg már a párját ott van a lánya, akiért érdemes élnie. Érdemes küzdeni. Erősnek kell maradni, ha azt akarja, hogy a lánya boldog legyen. Örülök, hogy elhessegeted azt a gondolatot, hogy boldog vége legyen. Gratulálok, hogy véghez vitted ezt a remek történetet és kiálltál a döntésed mellett. Már nagyon várom az új történetet. Puszi

    VálaszTörlés
  3. Ez a poszt méltó lezárása egy nagyszerű történet lezárását követő állapotnak! XDXD Nagy vagy Bogyó, büszke vagyok rád!
    És már alig várom az újat ofkorsz...XDXD

    VálaszTörlés
  4. Tisztelt Blogíró!

    Elnézést kérünk a zavarásért,főleg azért hogy spamelünk a blogodban csak ezzel a kis levéllel szeretnénk felhívni a figyelmünket magunkra. Igyekszünk úgy körlevelezni, hogy mindenhova egyszer írjunk, ha másodszor is előfordult szíves elnézésedet kérjük és nyugodtan szólj ránk!

    A blogunk szeretné kultbloggá kinőni magát, ami tudjuk kemény munka, de 8 igencsak aktív szerkesztő van rajta az ügyön, a blog napi szinten frissül!

    Különböző stílusban, különböző témákról írnak, így mindenki megtalálja a helyét és önmagát, színessé válik a cikk kavalkád, hiszen nem mind vagyunk egy véleményen (ezért sok vita cikk is születik).

    Ha megnyertük a tetszésedet gyere bátran, légy folyamatos olvasó és terjessz minket!

    Témék dióhéjban: Zene, film, könyv , ajánlók, művészek, költők írók, orvosi cikkek, mutációk, betegségek, életmód-tanácsadás, kutatások, horror és még ezoterika,okkultizmus, filozófia, érdekességek és Istenkeresés is megállja a helyét (normális keretek közt). Ezek mellett a készítők vicces képregényekkel is szolgálnak.

    Szeretnénk alternatív fiatalok körében elterjedni és jóra és hasznosra tanítani őket. Nem támogatjuk az öngyilkosságot és semmilyen önpusztító cselekményt. Nem buzdítunk senkit sátánizmusra (bár volt róla szó, de csak ismeretterjesztő cikként) ,a témák az írók saját kedvenceiből és érdeklődési köréből áll csupán amit próbálnak minél kevésbé negatívabb kontextusban előadni.

    Gyere és less meg miket, ha zavartunk pedig még egyszer elnézést, nem fordul elő többet! Üdvözlettel a:

    M.A csapata

    VálaszTörlés