2009. szeptember 22., kedd

11.Fejezet - Hearts Collide

Várom a kommenteket!Tudjátok,ha nem írtok nem tudom hogy folytassam-e egyáltalán!

Kinyitotta az ajtót majd bevezetett a házba.
A szemem elé egy gyönyörű nappali tárult,fehér falakkal amiket festményekkel és művészképekkel díszitettek.
Kandallóval,üvegasztallal,fekete bőrkanapéval és egy gyönyörű,fekete Steinway&Sons versenyzongorával.
Meglepődve konstatáltam hogy az általam diagnosztizált ”hanyagság” jobban mondva ”csöves look alike” mögött talán egy jó izléssel rendelkező férfi egyeddel sikerült találkoznom.
- Nagyon szép házad van – mondtam még mindig a meglepődöttségtöl kábultan.
- Köszi,de ez az ügynököm érdeme,mindent bérelek.
- Na szép...
- Tudom hogy nem jó ez így...de ne a bútorokról beszéljünk,inkább az asztalához kisérem hölgyem.
Az ”asztalom” ahogy Rob mondta,egy valószínűleg általa össze eszkábált asztalból állt,két székkel amit az ablakhoz tolt.
Szó se róla,kitett magáért.Fehér abrosz,gyertyák,egy kicsit érdekesen összehajtott szalvéta,de kétségtelenül gyönyörű kis asztal volt.
- A specialitásomat csináltam – mondta és kihúzta a székemet.
- Vagyis?
- Rendeltem
- Húú lassíts mert még leveszel a lábamról
- Úgy terveztem – sikerült ismét zavarba hoznia…ezen már senki sem lepődik meg,ugye?
Kiment a konyhába majd megpakolva jött vissza az asztalhoz.
A vacsoránk is ”Rob style”-ban volt,ami kólát,pizzát,hamburgert,sültkrumplit és salátát takart.
Miután rájöttem hogy nála eszünk azt hittem hogy gond lesz a vacsorával,tekintve hogy vegetáriánus vagyok már 15éve...bár ezt a számot nehéz elfelejteni.Ezért hálás tekintetet küldtem felé.
Vacsora közben sokat beszéltünk a munkáról,hogy lassan kezdik az Eclipse forgatását Vancouverben,amitöl mintha szomorúság érződött volna a levegőben.
- Azt hittem szeretsz velük lenni...
- Persze,nagyon jó fejek...
- Akkor mire fel ez a szomorú hang?
- Hát...előbb New York-ba kell mennem forgatni,aztán szinte rögtön megyek Vancouverbe...és ez azt jelenti hogy...nem foglak egy jó ideig látni…
- Ki mondta hogy találkoznánk?
- Reménykedtem,és különben sem hagynám hogy meglógj!
- Nem terveztem...
- Akkor még találkozunk? – mondta boldogságtól csillogó szemekkel.
- Hát nem hagyhatom hogy egy olyan csodálatos ember nélkülj élj mint én.,bár Vancouverben is lehet valaki...
- Hmm...csaknem féltékeny vagy? – az arcán másodpercek alatt suhantak át az érzelmek,nem vagyok benne biztos,de mintha a boldogságot,félelmet és a kíváncsiságot láttam volna.
- Öhmm...nem,dehogy
- Akkor hogy értetted? – kérdezte vigyorogva...ebböl nem nagyon tudom kivágni magam,talán nem is akarom.
- Nem is tudom...Kristenre meg ilyesmik...
- Ettöl féltem...nézd nincs köztünk semmi,arra jutottam hogy az emberek automatikusan egynek tartanak minket,mert a karaktereink egy pár,de a barátságnál nincs köztünk semmi.
- Nekem nem tartozol elszámolással
- Tudom,de szerettem volna ha tisztázzuk.
- Miért is? – kérdeztem miközben elővettem huncut mosolyomat.
- Hát,gondoltam van valami...
- Valami mindig van...
- Bölcs meglátás
- Ugye?És terveztél valamit?
- Van egy művészfilm ami állítólag elég jó,gondoltam megnézhetnénk.
- Jól hangzik.
Miután nagyjából elpusztítottuk a vacsit úgy döntöttünk hogy körbevezet a házban aztán kezdhetjük a mozizást.
Felkaptam a tányérokat az asztalról és kivittem a konyhába.A konyhája láttan teljesen lehidaltam,olyan gyönyörű konyhát már rég nem láttam.
Miután fuldokoltam egy kicsit az irigységtöl megfogta a kezem és elindultunk az emeletre.
A lépcsőn felérve a második ajtóhoz vezetett.Az ajtót kinyitva elém tárult Rob hálószobája.Krémszínű falakkal,kék padlószőnyeggel,piros függönyökkel,fehér komóddal és két festménnyel amit nem tudok hovarakni.
Teljesen elbambultam a látványtól mikoris puha kezek érintésére zökkentem vissza.

Rob nappalija:
Az asztal:
Rob konyhája:
Rob hálószobája 1:
Rob hálószobája 2:

6 megjegyzés:

  1. szia!
    nagyon nagyon jó lett:))...kérlek ne rágd magad azon hogy folytatsd-e mert iszonyat jó.
    várom a kövit:))
    puszi ancsi

    u.i.mikor lesz új?

    VálaszTörlés
  2. Szia!!!

    Wháá, azok a puha kezekXD Itt abbahagyni:D ám birom hogy mindig hamburgert és ehhez hasonló gyorskajákat eszik RobXD
    Nagyon várom a folytit:)

    Orsi

    VálaszTörlés
  3. Jó volt, várom a folytatást.
    Kriszti

    VálaszTörlés
  4. Ne hagyd abba az írást. Nagyon jó lett ez a rész is. Várom a következő részt. :) Pusz

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon nagyon tetszett ez a rész (is), és a ház egyenesen fantasztikus!! Én is ilyenben akarok élni!! A könyha és a nappali gyönyörű, a háló pedig, khm... mik lesznek még ott... :DDDD
    Folytatást kérünk szépen! :P
    Pusssz

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen mindenkinek!

    ancsi: nem tudom mikor lesz..ugyan most írom a 13.fejezetet,de rajtatok múlik mikor rakom fel a kövit.

    Sabyna: nem is tudom mire gondolsz...:P
    bár a következő részben lesz helyzet:D

    VálaszTörlés