2009. szeptember 8., kedd

3.Fejezet - New Perspective

Nagyon örülök hogy tetszik a történet,nagyon aranyosak vagytok!:)
Kommenteljetek!

- Nem miattad nem jöttem,kevés vagy te ahhoz… – incselkedtem, de még mindig nem néztem rá.
Huncutul mosolygott,a szeme csak úgy csillogott a kíváncsiságtól…le sem tagadhatta volna mennyire tetszett neki…
- Hát igen…nem mindenki lehet olyan mint Te – mondta még mindig vigyorogva majd kócos hajába túrt.
- Ne is mond,olyan nehéz ilyen tökéletesnek lenni.
- Jaj ne viccelj,kirázod a kisujjadból.
- Na jó,ha te mondod – mondtam és mindketten úgy vigyorogtunk mint a tejbetök.
- És szabadna megtudnom fenséges személyed nevét? – kérdezte.
- Alexandra.
- Szép név,bár nem annyira mint te.
Ismét sikerült zavarba hoznia,persze ezen is jól szórakozott.

- És nincs vezetékneved? – mondta még mindig rajtam röhögve.
- De van.
- És elárulod?
- Nem. – mondtam mire majdnem a hajáig felhúzta a szemöldökét.
- Úgyis rólam álmodozol majd,aztán követnél…nem kockáztathatok.
- Már fantálziálgattam,ha ez számít … - mondta közben közelebb csúszott és az arcomat kezdte fürkészni az első piros foltok után.
Nem kellett sokat várni rájuk…
- Én Robert Pattinson vagyok,de gondolom erre már rájöttél…azért ez nem fair hogy én nem tudom a teljes neved.
- Az életben sok minden nem fair.
- És még bölcsek is vagyunk…
Ebben a percben futott be Lauren,már kezdett volna a mondókájába és húzott volna a szokásos kanapénkhoz,de szerencsére gyorsabb voltam.
- Lauren hadd mutassam be neked… öö … hogy is hívnak…Ron?
- Robert,de hívj Robnak – mondta majd kezet fogott Lauren-nel.
Rob továbbra is jól szórakozott a csipkelődésemen miközben Lauren még mindig ott állt mellettem és tök bambán bámulta Rob-t
Kis csönd következett vigyorogra egymásra sandításokkal fűszerezve.
Lauren szeme végig köztem és Rob közt járt majd amikor megunta ezt a kis intermezzot megszólalt.
- Nem is mondtam,de jön Whitney is – mondta Lauren.
Whitney,potenciális barátnő…azért potenciális mert eddig csak egyszer találkoztunk,de már akkor szimpatizáltunk.Nem mellesleg gyönyörű,okos…és most idejön...
Rob pedig abban a pillanatban rájön hogy nem kéne rám vesztegetnie az idejét.Túl szép volt hogy igaz legyen.
Pár perc múlva Whitney is betoppant és gyönygörűbb volt mint amire emlékeztem.
Két puszival köszönt nekem és Laurennek majd bemutattuk Robnak.
Kezet fogtak eközben lelki szemeim előtt láttam amint kicsusszan a kezeim közül a lehetőség…

2 megjegyzés:

  1. iiii ez fantasztikus lett:D:D:D:):)nagyon joo,mikor lesz folyti????

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm,nagyon kedves vagy!:)
    Úgy néz ki holnap...

    VálaszTörlés