2009. szeptember 7., hétfő

2.Fejezet - The (After)Life Of The Party

Remélem azért a sztori olvasása nem okoz senkinek belső vérzést...
Légyszi kommenteljetek!

Ott állt Ő. Teljes életnagyságban . Robert Pattinson.
Rögtön felismertem kusza hajáról és csillogó kék szeméröl, noha én nem vagyok rajongó és a filmért sem vagyok oda,de a szívem kihagyott gyönyörűsége láttán.
Zavaromban gyorsan a padlóra kaptam a tekintetem. Mit akarhat tőlem? Áhh biztos csak útban vagyok vagy csak szórakozni szeretne rajtam…
Nem tudom ezt meddig folytattam, de a csendet Ő törte meg elbűvölő akcentusával.
- Szia. Öhm … tudod…izé…én nem szoktam csak úgy odamenni lányokhoz,de…
Már kezdett érdekessé válni a helyzet mikoris Lauren hirtelen köztünk termett a semmiböl.
- Szia Alex!Ne haragudj hogy késtem! – mondta és elkezdett egy boxhoz húzni.
Meglepetésemre Rob arcán egy fájdalmas grimasz suhant át,majd ismét a sötét sarok felé vette az irányt.
A hely pillanatok alatt megtelt és én hiába kerestem az este tovább részében már nem láttam többet.

Másnap reggel borzalmasan ébredtem .Ezt a két mojito-nak és bár nehezen,de be kell látnom a Rob-bal való találkozásomnak is szerepe volt.
Mit akarhatott mondani? ” nem szoktam csak úgy odamenni lányokhoz,de…fogadtam a haverokkal”…
A kiváncsiságom már majdnem felemésztett,de muszáj elfelejtenem.Nem rágódhatok rajta…ez is a „mi lett volna ha” listámra kerül…
A vizsgaidőszak elkezdődött,a napok teltek és az életemet a reggeltöl estig való szüntelen tanulás tette ki.

Az utolsó vizsgám után Lauren hívott,hogy megünnepelhetnénk hogy mindketten túléltük a vizsgákat.
Nem vagyok egy partyarc,sőt…én vagyok a legmesszebb tőle,de ezután a húzós időszak után örömmel mondtam igent .


Nyolc óra,ismét az Angels&Kings-ben…Lauren megint késik…jellemző.
A pulthoz ültem és akaratlanul is Rob-t kerestem, de nem számítottam rá hogy meglátom…
A szemünk összetalálkozott,eleresztett egy mosolyt és elindult felém.
A már védjegyévé vált kockás ing-póló-farmer-nike cpő kombóban volt,de így is szívdöglesztően nézett ki.
Leült a mellettem lévő székre és percekig csak csendben ültünk egymás mellett.
Pár perc tépelődés után megszólalt:
- Azt hittem nem látlak tőbbé – mondta majd félénken rám sandított
Nem meghazudtolva önmagam a hajam mögé bújva probáltam összeszedni magam.
Látszólag ez meglepte,de szerencsére ahelyett hogy otthagyott volna inkább tovább próbálkozott.
- Bár még a nevedet sem tudom,de esténként vártalak,bár megértem hogy nem jöttél…én sem szívesen találkoznék magammal – mondta és fájdalmasan felkacagott.
Rám várt??Komolyan azt hiszi hogy miatta nem jöttem??Tényleg ennyire paranoiás és patetikus??
Nem hagyhatom hogy azt higgye miatta nem jöttem ide. Nagy levegő,nyugi!Ugyan mi történhet?

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszi, hogy olvasod az én sztorimat, cserébe én is a tied:) Nagyon tetszős, csak olyan kis rövidkék. Annyira várom a fejleményeket, hogy ez egy kicsit zavar, de persze túlteszem magam rajta. Várom a kövi fejezetet!
    pusz

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszi,nagyon ari vagy!
    Sajnos valamiért nem enged hosszabbakat...úgy tűnik neki nem tetszik a sztori...

    VálaszTörlés
  3. Szia
    A tegnap találtam ide és olvastam az első fejezetet és nem gondoltam hogy egyhamar folytatás lesz de kellemes meglepetés ért.
    Tetszik a sztori csak nagyon nagyon rövid.Várom a folytatást.:)

    VálaszTörlés
  4. Szia-szia!
    Nekem is nagyon tetszik a történet! Várom, hogy alakul a folytatás!! :)
    Azt pedig hogy érted, hogy nem enged többet? Csak nem neked is "html hiba"-t ír ki? Ha igen, akkor azzal nem kell törődni... egyszerűen kipipálod a kis kockát, aztán újra "bejegyzés közzététele" és úgy már oksi lesz minden! :)
    Pussz & várom a kövi részt!

    VálaszTörlés
  5. resztoka,Sabyna nektek is nagyon köszönöm!:)
    Sabyna: egyszerűen csak lehagyja a végét...

    Szóval akkor túléltétek...

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Neke is nagyon tetszik a történeted:)Én csak ma találtam rá és már nagyon várom a folytatást!csak így tovább!

    VálaszTörlés
  7. most találtam erre a fantasztikus oldalra!És nagyonnagyon tetszik!!!
    pusz Kinga

    VálaszTörlés