2009. szeptember 11., péntek

5.Fejezet - Cupid's Chokehold

Légyszíves kommenteljetek...csak így tudom hogy folytassam-e vagy inkább hagyjam abba!

Meglepetésemre szinte azonnal megszólalt.
- Ööö…lenne kedved elmenni egyszer mondjuk...vacsorázni vagy ilyesmi?
- Húú…ez olyan hirtelen jött,nem is számítottam rá.. – mondtam mire ő röhögésben tört ki.
- Hmm...hát persze. – mondtam és ő még mindig kuncogott.
- Jó,akkor add meg a telefonszámod.Nem fogsz megint meglógni!
- Én nem lógtam meg…és mi a garancia hogy felhívsz?Lehet hogy csak úgy mondtad…
- Tudod mit?Én beírom a telefonodba az én számom,te pedig az enyémbe..és ha nem hívnálak,ami nem fog megtörténni..akkor számon kérhetsz,ez így megfelel?
- Persze…bár ez azt jelenti hogy nem tudlak lerázni..
- Ajánlom hogy ne rázz le! – mondta egy káprázatos mosolyt eresztve.
Telefont cseréltünk és beírtam a számom a telefonjába.
Los Angelest nem mondanám esős városnak,de most úgy eleredt az eső,mintha dézsából öntenék.Ez is csak ezen az örült napon történhet meg.
Szerencsénkre ott állt egy taxi amibe azonnal bevetettük magunkat.
Rob hajthatalan volt ezért először engem vittünk haza.
A taxi megállt és én már elköszöntem volna,de Rob hirtelen kipattant az autóból és kinyitotta az én oldalam felöli ajtót.
Kiszálltam majd becsapta az ajtót és mondott valamit a taxisnak...mire az elhajtott.
Elindultunk a kapu felé majd megálltunk és egymást néztük.
Hosszú percekig csak álltunk,egymást néztük.Aztán felém lépett…egyre közelebb.
A szívem örült sebességgel zakatolt,szinte már a torkomban éreztem.
Lehajtotta majd oldalra fordította a fejét,ajkaival sebesen közelített az enyémhez.
Az ajkaink már majdnem összeértek amikor Mrs.Pratt kivágta a kapu ajtaját.
Zavartan szétváltunk majd egyszerre köszöntünk Mrs. Pratt-nek
- Jó estét!
- Jó estét drágaságaim! – mondta.
Rob már indult volna felém,de én gyorsan előkaptam a kulcsom és elköszöntem:
- Öö...majd akkor találkozunk..Jó éjszakát! – mondtam és már a házban voltam.
Lassan felvánszorongtam a negyedikre és kinyitottam az ajtót.
Lerúgtam a cípőm,ledobtam a táskám a kanapéra és elindultam a fürdő felé.
Nem vágytam semmi másra csak egy kád forró füdrőre.
Ahogy ott ültem elgondolkodtam a ma estéröl,a viselkedésemröl amit több mint valószínű Rob váltott ki.
Ne érts félre,mindig és mindenkivel így csipkelődök,de nem egy gyakorlatilag ismeretlen sráccal.
Kiszálltam a kádból,felöltöztem és leültem a kanapéra.
Eszembe jutottak a lányok ezért elővettem a telefonomat hogy írjak nekik egy sms-t.
Akkor vettem észre az üzenetet a hangpostámon.Elindítottam és amint meghallodtam azt az ismerős hangot akaratlanul is elvigyorodtam.

Fürdő:
Nappali:

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon jó lett a feji!lécci ne hagyd abba!

    VálaszTörlés
  2. jajj nagyon jo lett ez a fejezet iss!!!ne hagyd abba!!puszii

    VálaszTörlés
  3. Szia nagyon jó lett ez a feji is ne hagyd abba az írását!! :) üdv solya

    VálaszTörlés