2009. szeptember 18., péntek

9.Fejezet - Don't Waste Your Time On Me

Az előző részböl kimaradtak a képek ezért most beraktam őket,akit érdekel hogy néz ki a park az nézze meg...megéri nagyon szép hely.

Oda-vissza hallgattam a már jól ismert számokat,de a figyelmemet nem sikerült elterelni.
Biztos hogy ezt akarom?Persze hogy vele szeretnék lenni,de így?Valószínűleg az első adandó alkalommal kinyírna az a több millió fan.
És persze ott lennének a gusztustalan,becsmérlő cikkek és kommentek...kezdve a külsömmel...és milyen igazuk lenne!
Nálam sokkal jobb barátnője lehetne azok közül a lányok közül.
Ha pedig valamilyen oknál fogva mégis engem választana,ami azt jelentené hogy nem teljesen komplett...akkor is ott lenne a családja és a barátai akik tuti utálnának...
Talán jobb lenne ha nem találkoznék vele többet...
Mire észbe kaptam a ” pozitív” gondolkodás közben elszaladt az idő.Már 7:30 van...
Azt hizem ideje lenne összeszedni magam...gyorsan lezuhanyoztam,fogat mostam,kivasaltam göndör fürtjeimet majd felöltöztem.
Mivel a lányokkal már vagy egy hete lebeszéltünk mára egy ebédet,így jobbnak láttam bevásárolni.
Nem hinném hogy értékelnék a kóla,műzli,mozzarella kombót...
Ezért felkerekedtem bevásárolni.
A boltból kijövet ismét sikerült megállapítanom hogy ezek az amerikaiak borzasztó műkajákat esznek.Már vagy két hete lángosokkal és anyukám húslevesével álmodok...
Az órámra pillantva észrevettem hogy már 10:30 van,így ideje lenne összedobni valami kaját.
A specialításaimat csináltam,tésztasalátát és édesszájú révén lime szuflét.
A csajok óramű pontossággal toppantak be...ezért csak Whitney-nek lehetek hálás.
Ledobták a táskájukat majd leültünk ebédelni.Nem sokára feldobják a Rob témát.Látszik rajtuk hogy nem bírják sokáig...1...2...há
- És mivan Rob-bal?
...rom…így lenne ötösöm a lottón!
- Mi lenne? – mondtam rezzenéstelen arccal.
- Nem is tudom...gondoltam van valami,hamár vele jöttél haza a bárból és vele voltál tegnap...vagy ez valamilyen magyar módi? – gúnyolódott Lauren.
- Nem,nem az...és igen,ő hozott haza,de nem lesz belőle semmi...
- Mi?Miért? – kérdezték egyszerre,de közeben Laurennek majdenem sikerült megfulladnia.
- Hát...nem hiszem hogy jó ötlet lenne...és azt sem hogy kellenék neki mert...
- Na ezt most hagyd abba! – fördmedt rám Whitney.
- Te egy aranyos,okos,vicces,szép,tehetséges csaj vagy...miért ne akarna veled lenni?
- Na persze...különben sem hiszem hogy valamit is akarna tőlem.
Lauren már szóra nyitotta a száját amikor hirtelen megszólalt a mobilom.
Gyorsan átvágtam a szobán és megpróbáltam kihalászni az óriási táskámból.
Örömmel nyugtáztam hogy az illető nem tette le,amíg a táskámban könyékig turkáltam.Általában feladják...én meg persze pont akkor találom meg.
Kihalásztam a telóm...de a kijelzőn egy ismeretlen név villogott...Ron...
De nem is ismerek Ront…

Hálószoba:
Konyha:

8 megjegyzés:

  1. helószia
    "ez valami magyar-módi" hehe ez tetszett:D A képek közül pedig a konyha és Rob háza vitte a pálmát.várom a folytatást!
    pusz

    VálaszTörlés
  2. szia!
    örülök hogy mégsam hagyod abba az írást.
    nagyon jó lett.
    várom a következőt.
    puszi:))

    VálaszTörlés
  3. Jajj nagyon szuper lett ez a fejii!!!!nagyon tetszik!!!!!!am ivancsi lennek ra,hogy hogy nez ki Alex,ugyanis ot meg nem is lattam:P:Pcsak a ket baratnojet!!

    VálaszTörlés
  4. Köszi gyerekek!:)

    evelyn: az a baj h Alex én vagyok...elég idegesítő...mondasz vmit és én előjövök egy összeesküvés elmélettel...na mind1,szal elég "érdekesen" nézek ki,ezért még nem nagyon sikerült hasonló vkit találnom,de ha van vmi 5let hol keressem azt megköszönném.:)

    VálaszTörlés
  5. mint láthatjátok vmi hasonlót sikerült találnom...csak a kék szem és a hosszú,göndörebb haj nem stimmel

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    fuhh, nagyon szép a konyha, nekem is kell:)) de rob háza is szép:) Na de ki az Ron?:D
    Nagyon várom a folytit:)

    Orsi:)

    VálaszTörlés
  7. orsolyáá: neked is nagyon köszi!:)
    nem is tudom ki az...:P

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó volt, várom a kövit.
    Kriszti

    VálaszTörlés