2009. szeptember 6., vasárnap

1.Fejezet: Nine in the Afternoon

Ismét egy forró los angeles-i napra ébredtem.Ezt már megszokhattam volna az alatt az egy hónap alatt amióta az amerikai álomban élek.
Nem mondom hogy könnyű volt elhagyni Magyarországot,a családomat és a barátaimat,de már 10 éves korom óta erröl álmodoztam.
És tessék,9 évvel később itt fekszem a west hollywood-i lakásom pihe-puha ágyában.
A csöndet a telefonom rendületlen csörgése töri meg.Minden erőmet felhasználva a mobilért nyúltam.Egy ismerős név villogott a kijelzőn.
Lauren, ő az első amcsi barátnőm.
- Igen? – kérdeztem rekettes hangon.
- Szia Alex!Csak azért hívlak hogy elmehetnénk az Angels&Kings-be …
- Jól hangzik!
- Akkor ott 8 körül?
- Oké, akkor ott. Puszi
- Puszi
Amint letettem a telefont visszazuhantam a párnák közé,bár tudtam hogy lassan kelnem kell ha végezni akarok a mai teendőimmel.
Kigurultam az ágyból és bevetettem magam a fürdőbe.Lezuhanyoztam,felkaptam kedvenc fehér ingruhámat.
Habár én soha nem tartottam magam szépnek a környezetem nem így gondolta.
Elég alacsony vagyok,csupán 158cm.Göndör,barna hajam és kék szemem van hozzá porcelán szerű fehér bőröm. Nem kell sokat magyaráznom miért tűnök ki olyan nagyon a holywood-i csajok közül…
Szerencsére ma nem kellett bemennem az egyetemre,szóval mai program csak összepakolni a lakást és lustálkodni.
Benyomtam egy kis zenét és elkezdtem pakolni…

Amikor készen lettem elégedetten néztem körbe és úgy döntöttem hogy mivel ilyen ügyes voltam megérdemlek egy kis filmnézést.
A filmnek fél 7-kor lett vége,így úgy döntöttem hogy ideje készülődni.
Gyorsan bevágtattam a fürdőbe lezuhanyoztam és egy emberi arcot pingáltam magamnak, ami szemkihúzásból és egy kis szájfényböl állt.
Felvettem a fekete ,köves ruhám,egy magassarkút és hozzá egy piros clutch-t.
Jobbnak láttam indulni,hiszen péntek van és mindenki bulizni indul – nem mintha az ittenieket nagyon izgatná hogy milyen nap van,hétköznap is ugyanúgy elmennek mintha péntek lenne.
Pár percel 8 előtt már ott vártam Laurent az ajtó előtt… szokásához híven késik.
Inkább bemegyek és iszok valamit amíg a kisasszony befut,gondoltam.
Leültem a pulthoz és kértem egy mojito-t.
Amíg az italom szürcsöltem szokásomhoz híven az embreket néztem ahogy nevetgélnek vagy éppen a pasijuk arcába öntik az italuk mert az egy szőke macával flörtölt a sarokban…
Éppen fordultam az italomhoz amikor észrevettem egy alakot amint engem néz… utálom ha néznek ezért gyorsan lesütöttem a szemem – amolyan ha én sem látom ő sem néz alapon.
De tévedtem,a tekintetét még mindig magamon éreztem.
Aztán egy hideg kéz ért a vállamhoz, összerezzentem ijedtemben.
Már szóra nyitottam a számat hogy megdorgáljam Laurent amikor észrevettem hogy Ő az…

Alexandra ruhája:
cipője:
táskája:
Angels&Kings:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése