2009. szeptember 15., kedd

7.Fejezet - Unforgettable

Azok a számok amik felkerültek,azokról kapták a fejezetek a címüket.Ha nem akarjátok,szóljatok leszedem.Mivel nincs nagy érdeklődés ezért még a 8.fejezetet felrakom,de nem hiszem hogy lesz folytatás.

Két utcányit sétáltunk lefelé amikor hirtelen megállt egy fekete,Ford Mustang előtt.
Bambán néztem rá és a kedvenc autómra.
Látva a reakciómat vigyorogni kezdett majd kinyitotta nekem az ajtót.
Elővett a zsebéböl egy fekete sálat és elindult vele felém.
- Most bekötöm a szemed,de ne próbálj ellenállni! – csibészes mosolyának amúgy sem tudtam volna ...
- Jó rendben- ígértem neki.
Bekötötte a szemem majd besegített a kocsiba.Lehuppant az ülésre aztán a motor morgása törte meg a csendet.
Útközben próbáltam kiszedni belőle hogy hova megyünk,de a válasz mindig egy kuncogásból és egy nem-böl állt.
Nem tudom meddig mentünk,de nekem óráknak tűnt.Aztán egy hirtelen kanyar után a motor elcsöndesedett.
Az eddigi izgatottságom teljesen úrrá lett rajtam.Alig várom hogy meglássam mire ez a nagy titkolózás.Kinyitta az ajtót majd kisegített a kocsiból.
Már nyúltam volna a sálért amikor megszólalt:
- Nem bírsz magaddal?
- Jaj,ne csináld már!Nem bírok tovább várni!
- Borzasztó vagy...nekem sokkal többet kellett várnom a bárban,ez a te büntetésed.
- Ahm...sokat kell még várnom?
- Nem.
Megfogta a kezem és elkezdett vezetni.Nem elég,hogy nem tudom hogy hol vagyok,de most még puha keze érintésével is kínoz.
És tényleg nem kellett sokáig várnom...vagy 3 perce mehettünk amikor megállított és a hátam mögé lépett hogy levegye a sálat.
Levette a sálat és a szemem előtt egy gyönyörű park terült el.
A Descanso Garden...gyakran töltöttem el itt az unalmas délutánokat.
Pontosabban az International Rosarium résznél voltunk,ahol több mint 3,000 rózsa vett minket körül.
Nem lehetett egyszerű elintéznie hogy itt piknikezzünk ugyanis a parkban csak az éttermekben lehet enni.
A meglepődöttségtöl eddig észre sem vettem a kis fonott piknik kosarat ami a lába mellett volt,rajta egy piros takaróval.
Lehajolt érte hogy szétterítse azt.Én még mindig meglepődve álltam ott és néztem ahogy próbálkozik.Nem nagyon sikerült neki az enyhe szembeszél miatt...amin én jól szórakoztam.
Nagy nehézségek árán,de sikerült leterítenie.
- Kész!- mondta büszkeségtöl csillogó szemekkel.
- Nagyon ügyes kisfiú vagy!- mondtam és megveregettem a karját.
- Nem vagyok kisfiú – mondta gyerekesen és közben próbált nagyon durcás fejet vágni...több kevesebb sikerrel.
- Te tudod Pinokkió...
Nagy vihogások közepette sikerült leülni a művére.

11 megjegyzés:

  1. meghogy nincs nagy erdeklodes?!Szeritnem igen,engem nagyon erdekel,mes nagyon tetszik ez a torii!!!please folytasd!!!!kerlek,kerlek!!!!!!!remelem folyatod!!!:D:D

    VálaszTörlés
  2. tényleg van érdeklődés szerintem is és lécci ne hagyd abba, mert mostmár mindenkit érdekel a folytatás mert végre elkezdett egy kicsit izgalmasabb lenni a történet.

    VálaszTörlés
  3. Igen, igen, igen!!! Folytasd kérlek!!! ngem is nagyon érdekel!!!
    Olvasóid pedig biztosan lesznek, csak még váratnak magukra!!! Nagyon jó a sztori, megéri, hogy folytasd, mert biztos vagyok benne, hogy nagyon érdekes kis történet fog kialakulni... :))
    Pusssz és remélem sikerült meggyőznünk téged!

    VálaszTörlés
  4. Köszi,de az h 3 ember írt elég sok mindent árul el.

    VálaszTörlés
  5. Szia!!

    Megszenvedtem ezzel a blog szerkesztéssel, de nem igazán megyXD Na szoval, én is már régóta olvasom a történetedet,de nem tudtam irni, mivel nem volt kint a profil kijelölésénél a Névtelen cimszó:(Sztem egy csomoan ezért nem irnak:(Mikor megláttam, hogy beakarod fejezni mert hogy nincs érdeklödés, gyorsan benyomtam a regisztrálást, hogy lásd más is olvassa a sztoridat:) Remélem mások is ugyezt fogják tenniXD ÉN nagyon birom a sztoridat, légyszi NEEE hagyd abba:D Please:D vagy rakd be a névtelen cimszot, hátha aki nem akar regisztrálni az is tudjon irni:D

    Üdv,
    Orsi:)
    u.i.:bocsi hogy ilyen sokat irtamXD sok puszi:)

    VálaszTörlés
  6. Ja azt elfelejtettem leirni, hogy tesóm is olvassa:) Joéjt:)

    VálaszTörlés
  7. Hát köszi nagyon ari vagy...ill. vagytok:)
    nekem eddig fel se tűnt a beállításoknál,de most beállítottam.

    VálaszTörlés
  8. whá:D Oké:)

    Figyi, picit tudsz segiteni?hogy kell beállitani a saját bloglistát?(nem igazán vágom ezt a blog-os dolgotXD)

    Köszi:)

    VálaszTörlés
  9. már megcsináltamXD hipp hipp hurrá:) és ott vagy:)

    VálaszTörlés
  10. persze:)
    elrendezés>modul hozzáadása>alapmodulok>bloglista

    VálaszTörlés
  11. Szuper,vagy abba nehagyd. Én is régóta olvasom csak eddig nem tudtam irni.

    Kriszti

    VálaszTörlés