2009. szeptember 16., szerda

8.Fejezet - A Blossom Fell

Közénk tette a kosarat aztán ismét megszólalt.
- Mivel főzni nem tudok és nem szeretnélek megölni vagy megmérgezni ezért ne számíts normális kajára.
- Tőled nem várok semmi normálisat.
- Megadom magam,te győztél.
Elkezdte kipakolni a kosarat...kóla,csokik,cukorkák...
- Húha,kitettél magadért.Igazán tehetséges szakács vagy
- Ugye?
A nap további részében már szokásunkká vált a csipkelődés.Sajnos lassan kezdett besötétedni és a parkban is záróra volt ezért a lakásom felé vettük az írányt.
Ismét itt...a kapuban.
Le sem tagadhatná hogy mi a terve...megint.
Megindult felém majd megállt.Látszott rajta hogy nagyon vacillál.
Aztán megszólalt:
- Most is számítanom kéne valamire?
- Ninja nagyira gondolsz?
- Igen – mondta nevetéstöl kipirult arccal.
- Konferencián van Jackie Chan-nel és a Tininindzsa teknősökkel.
- Jól tolja – mondta mostmár rákvörös arccal.
- Hát igen...
Amikor sikerült lenyugodnia közelebb lépett majd az ajtóra nézett várva a nénit.
Amíg ő az ajtót bűvölte én közelebb léptem felé amit persze észrevett és egy huncut mosollyal jutalmazott.
Kezeit a derekamra tette és lassan magához vont.A kezeimet a karjára tettem,ő lehajtotta a fejét és egyre közelebb ért az enyémhez.
Ajkaink rohamosan közeledtek egymáshoz míg végül csókban forrtak össze.
Csókja forrón égette ajkaimat.Szomjasan ittam minden csókját.
Kezeimet lassan csúsztattam végig izmos karján amíg a nyakához nem értem,ott elidöztem egy kicsit majd arcát kezeim közé fogtam és mohón húztam magam felé.
Ezt ismét egy mosollyal nyugtázta miközben én az ujjaimmal beletúrtam kócos hajába.
Pár perc után nehezen váltunk el egymástól,levegőért kapkodva.
Ezután a túlfűtött,érzelemdús este után jobbnak láttam menekülni.
- Khmm...hát,izé...tudod,nekem...szóval.ott azaz izé holnap...hmm...szia – rekedtes,elfuló hangomtól sütött róla a boldogság.
Nem vártam meg a további reakcióját,azonnal beszaladtam a házba.
Pihegve közben magamat ostorozva a hülyeségemért,de hazaértem.
Ismét ledobáltam a cuccaimat.De olyan fáradt voltam hogy azonnal az ágyamba zuhantam.
Egyben biztos voltam...nem lesz nehéz szépeket álmodni.
Tényleg szépet álmodtam...egy ideig...
Az idilli boldogság után jött a rémálom...álmomban már egy ideje együtt voltunk amikor rajtakaptam Rob-t Emilie-l és Kristen-nel…majd közölte velem hogy neki ez jár és ”kussoljak”.
Zihálva riadtam fel az éjjel kellős közepén.Kétségekkel telve nyúltam az ipodomért egy kis megnyugvást keresve.

A Park:

6 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon nagyon köszi, hogy mégis tettél fel új részt! De azért ennyivel nem érjük be, írd tovább kérlek!! :))
    Jah, és nagyon szépen köszi, hogy írtátok a "névtelen felhasználó"-s dolgot, mert nálam sem volt beállítva! Ezer köszönet!
    Pusssz

    VálaszTörlés
  2. szia!
    én is örülök hogy felraktad a névtelen felhasználót mert így én is tudok neked "kritikát" írni szerintem nagyon jó a történet és légyszi NE HAGYD ABBA!!!!!!!
    puszi Ancsi

    VálaszTörlés
  3. jajj ez nagyon jooo!!!!tudtam en,hogy van szived,es rendszeres olvasoidnak raksz mindig uj reszeket es folytatod!!!!!imadom a torriiitt!!!!pusziii

    VálaszTörlés
  4. nagyon szépen köszönöm!:)
    bár mint mondtam a 8. mindenképp felkerült volna,de még nem döntöttem a blog sorsáról...

    VálaszTörlés
  5. Pedig annyira jó,nagyon várom a következő fejezeteket remélem folytatni fogod.
    Kriszti

    VálaszTörlés
  6. Szia !

    jáj, nagyon arikXD Gyorsan szaladok a kövi fejezethez:))))

    Orsi:)

    VálaszTörlés