2009. szeptember 27., vasárnap

13.Fejezet - Spotlight

Tudjátok...komment!:)
Az ajtó előtt ott állt egy fekete mini cooper,amiböl maga az ördög szállt ki.
Vigyorogva indul el felénk,A szemem közte és Rob között járt.
Úgy láttam Rob-t is meglepte a ” kedves” ismerős látogatása.
- Szia Rob – mondta negédes hanggal és még mindig azzal az idióta vigyorral
- Kristen...szi...szia...te,mit keresel itt?
- Gondoltam meglátogatlak – a vigyor még mindig ott volt az arcán,már ott voltam hogy fejbe nyomom.
Most emelte rám tekintetét,eddig észre sem vett,mintha láthatatlan lennék.
A vigyor hál’istennek végre eltűnt arcáról,fintorogva tetőtöl talpig végig mért majd szóra nyitotta száját:
- Nem tudtam hogy jótékonykodsz...vagy netán végre felvettél egy takarítónőt? – mondta majd gonosz mosoly kúszott arcára.
Én alapból elég nyugodt vagyok,ezért most nyeltem egyet és elővettem legbájosabb mosolyomat miközben magamban szidtam ezt a boszorkányt.
Rob meglepetésemre nem volt ilyen nyugodt...
- Nem,szó sincs róla...ő itt a barátnőm,Alexandra – ingerült hangja menydörgésként hasított a levegőben.
A barátnő szó hallatán összerezzentem majd fura melegség áradt szét bennem,de ezt nem mondhattam el Kristenröl...
Arcáról ismét eltünt a mosoly és helyette dühösen fújtatott,ami engem egy újjabb adag boldogsággal töltött el.
Rob eközben átkarolta a derekamat és magához húzott,ekkor lépett elő a semmiböl 5 paparazzi.
Meglepődve néztünk farkasszemet a kamerákkal.
Rob szerencsére gyorsan reagált,kézen fogott és az autó felé húzott.
Gyorsan beszálltunk az autóba és szinte száguldva hagytuk ott Kristent és a fotósokat.
Egy ideje már mentünk amikor megköszörülte torkát és megszólalt:
- Ne haragudj,óvatosabbnak kellett volna lennem...és ne haragudj Kristen miatt sem. – még mindig mérges volt,szeme szikrákat szort a dühtöl.
- Nem haragszom,ez nem a te hibád...bár a barátnős résznél megleptél...
- Azért se haragudj,ostoba ötlet volt...tudom hogy korai és hogy nem volt róla szó...csak úgy gondoltam...
- Örülök hogy így gondoltad...
- Akkor ezentúl használni fogom ezt a megnevezést – mérgét mintha elfújták volna,helyette arcát káprázatos mosoly és csillogó szemek váltották fel.
- Örömmel hallom... – mondtam és egy mosolyt küldtem felé.
Kerülőkkel,de sikeresen a lakásom elé értünk.Kiszáltunk majd kézen fogva a bejárathoz siettünk.
Az ajtóhoz érve megfogta a derekamat és magához húzott,majd mohón birtokba vette ajkaimat.
Átbújtam karjai alatt,így még közelebb férkőzve hozzá,csókjától már a lábam is megremegett.
Sajnos nem tartott sokáig,elhúzódott tőlem majd fájdalmas arccal a fotósokra és a biztonságomra hivatkozva rohant el.
Felballagtam a lépcsőkön,majd ledobáltam a cuccaimat,elővettem a telefonomat,beraktam a kedvenc cd-m és elindultam venni egy forró fürdőt.
Gyorsan írtam egy sms-t a lányoknak hogy élek és az este jól sikerült,persze elhallgattam az este fénypontját,Kristent és a fotósokat,bár úgy érzem ez nem fog titokban maradni,de most nem volt kedvem egy órákig tartó konferencia híváshoz.
A forró,habos fürdőben ülve újra és újra végig pörgettem a történéseket a fejemben.
Először is olyat tettem ami egyébként nem jellemző rám,bár a legaggasztóbb hogy valahol nem bántam meg.
Másodszor...Kristen csak úgy beállított,ami számomra még barátokként is meglepő...ráadásul örülnie kellett volna hogy Rob nincs egyedül,hamár barátok...
Harmadszor,azt hiszem megállapíthatom hogy együtt vagyunk.
Testemet egyszerre árasztja el a boldogság és a félelem.
Lehet hogy megint előrevetítem a negatívumokat,de határozottan rossz előérzetem van.
Úgy döntöttem eleget áztam ezért magam köré csavartam egy törülközőt,majd egy könyvel bedöltem pihe.puha ágyamba.Úgy döntöttem a napom olvasással töltöm el,úgy talán sikerül nem tépelődnöm...
Már néhány órája olvashattam amikor szemhéjam elnehezült,én pedig a szavak tengerébe vesztem.


Sötét volt amikor felkelltem,ránéztem az órára az pedig hajnali 1 mutatott.
Fetrengtem még pár percig aztán a laptopom elé ültem.
Bekapcsoltam az internetet és kis híján leestem az ágyról amikor msn.com-on megláttam magam Rob és Kristen társaságában.
A szalagcím ez volt ”Kristen rajtakapta Rob-t egy ismeretlen lánnyal”...
Ezután kíváncsiságom elhatalmasodott felettem ,tudtam hogy ez rossz ötlet,de muszáj volt megnéznem...
Felmentem a Google-re és beírtam Rob nevét,14 millió találat...a legelső fansite-ra kattintottam.
Az oldalon persze ismét azt a képet láttam,de több féle magyarázattal,mint például: én egy esküvőszervező vagyok,grupieztunk vagy hogy béranya vagyok.
Persze voltak akik mondták hogy Rob barátnője vagyok,de azok közül is több kategória alakult ki: tetszettem nekik Rob-bal és nem bánják ha együtt vagyunk vagy nem tetszik nekik hogy Kristent megcsalta,nem repesnek az örömtöl,de ha boldoggá teszem Rob-t nem érdekli őket vagy nem tetszem nekik és ők sokkal jobbak lennének Rob-bal.
Már legalább 2órája jó szórakoztam,de úgy döntöttem mára elég volt a mókából.
Jobbnak láttam felhívni anyut,az utóbbi időben nem nagyon tudtam vele beszélni,ezért elindítottam a skype-t.

Kristen kocsija:

4 megjegyzés:

  1. szia!
    nagyon nagyon jóóó lett.bár nem értem hogy kerültek eggyik pilanatról a másikra oda a fotósok...tán kristennel együt jöttek?
    mégegyszer is grat a részhez és remélem hamar lesz következő:D

    puszi ancsi

    VálaszTörlés
  2. SZia!
    kicsit ment fel a pulzusom, amikor az a... szóval amikor Kristen megjelent és bunkózni kezdett. Mondjuk ez csak a te kifejezésmódodat és írói képesslgeidet dicséri:P Ari volt ez az "akkor használni fogom ezt a megnevezést":D
    nagyon várom a folytatást!!

    VálaszTörlés
  3. hat igen egyetertek Zazival!!!!!!nagyon nagyon varom a folytatast!!!El sem tudod hinni ennyire!!!!:D:D:D:DREmelem hamar lesz:D:D

    VálaszTörlés
  4. Szia!!

    WÁÁÁÁÁÁÁ, fuj KristenXD Birom hogy mindig csak kavar a dolgokon!:S Hogy megjelent már?:@ De Rob viselkedése tetszettXD
    Nagyon várom a kövi részt:))))))))))

    VálaszTörlés